Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
11 Dis 2009
Posted by FauzanLazi

hari² facebook...

hahahah....fb best hohoho...aku xleh lah klo sehari x ber fb....best chat ngan kawan²...best jawab soklan² die...best berkomen² n yang plg best......ialah men game kat fb....hoohoho...game yang plg best....sudah tentu...farmville..hohoho yang kedua best fishville.....sume 2 mengajar kt jd ushawan it...hahahah...ialahh...farmville usahawan ladang....fishville plak usahawan nelayan...hahahaha so kepada korang..korang...n korang yang nak add aku tuk menambah jiran korang...usah segan silu add aku....add jew....lg ramai jiran lg bagus...sng ckit aku nye farmville nak luaskan ladang...hahaha..fishville pulak sng skit aku nak beli tank smpe 10...hohooho neway...fb best..n say gudbye 2 myspace(dak2 baru nak up je men myspace)...hahahah k daa~~~

....::n::....

0 comments:

Catat Ulasan