Subscribe
Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
14 Dis 2009
Posted by FauzanLazi


Canon EOS 1000D

- Ramai yang mengatakan D3000 dr nikon best..
- tp sbnrnye fuction D3000 tuk guide jew...
- xbest lahhh....
- so ade satu brade nie kate die dah maen camera 12 thn...ntah btl ntah tidak lahkan...
- tp aku rase kate² beliau mcm btl...
- cz nikon D3000 terlalu kecik...
- n susah nak pegang.....
- D3000 nie macam D40....
- seb baek lah aku arie 2 aku servey kat lowyat dulu...
- klo beli men terjah jew...
- alamatnye mmg xbest lah aku nak shooting gmbr...
- n brade 2 rekemen aku baek beli canon 1000D...
- tp ikut perancang awal aku mmg aku nak beli canon 1000D nie....
- tp 2lahh...
- atas desakkan orang ramai nikon lg best....
- so aku pown terjerumus lah nak beli D3000....
- seb baek xbeli lg...
- so esok maybe aku akan memiliki canon 1000D atau pown camera yang laen...
- better canon lah...
- brang² eksesori canon pown leh thn murah gakk...
- tp terpulanglahhh....
- arap2 dpt memilikinya...
- hahahahah

1 comments:

NoraslinJalil berkata...

tringi jgk nk cmre nie!:D

Catat Ulasan